Tuesday, October 27, 2015

Gitti Mercedes'in bir tekerlegi ...


Bi arkadas grubu var bizim. Gruptaki bir arkadas 3 gun oncesine kadar Mercedes kullaniyordu .. Hatta ondan once de Mercedes jipi vardi. Bundan sonra Kia'ya binecek ... Vuuuu ... Biz Mercedes mi gorduk. Surekli takilirdim, Mercedes asagi, Mercedes yukari. Bazen de birkac arkadas binip geziyorduk. Bigun 'bu grubun adi Mercedes' olsun demistim. Sonra baska birgun Merso diye bir Whatsapp grubu kurdum. Isi biraz daha ilerletip ayda bi aksam yemek yiyip, eglenmeye basladik. 

Ancak bizim Mauritius'a tasinma kararimizla birlikte ekipten bir parca kopuyordu. Hadi Mercedes'in bir tekerlegi olmus olayim. Ekipten okuyanlar gulmesin, Mercedes'te daha 3 tekerlek var.

Tiki olduklarina bakmayin, bu ekibin erkekleri cok ketumdur, sirrini paylas hemen unuturlar, guvenebilirsin. Uzulseler de anlamazsin, sevinseler de.

Yani benden farklilar.

Ben biraz daha kizlarin tarafindayim herhalde. Daha neseli, yerine gore sulugoz. O yuzden kizlarla daha iyi anlasiyorum :)

Merso kizlari yasli gozleriyle aklimda kaldi ...

Aslinda son yemegimiz icin baya calgili cengili bir yer dusunmustuk ama, memlekette teror olaylari artinca, icimize sinmedi ...

Artik seneye yazin gideriz Arabesk'e di mi ?

Ozleniyorsunuz ...






No comments:

Post a Comment