Friday, October 23, 2015

Istanbul vs Mauritius ... 


Uzun bir yolculugun ardindan Istanbul'a Carsamba aksami 17:30 da indik. Ataturk'e iniyoruz, ev Maltepe'de, haftaici ve ben orucluyum ... Iftar 20:50 ve yetisme umidim var. 

Vardi en azindan E-5 e baglanincaya kadar ... Yandex le aralardan yol bulacam derken Caglayan'in ara sokaklarinda kaybolmalar falan, iftara yetisemedim. Birara Mecidiyekoy'de Asiye hanimi aradim, 'ben bugun gelemeyecegim herhalde bi otel bulursam kalayim bu yakada' dedim. Agladim aglayacagim ... Neyse eve vardim ama Allah'in hikmeti, Mauritius gozume daha bi sirin gorunmeye basladi ...

Her gorusmeden sonra arayan James gene aradi ... Izlenimler olumlu dedi. Teklif gelir 1-2 hafta icinde dedi. Ya o is gorusmelerinden sonra ben olsam kendimi ise almam. Bu adamlar nasil bir kitlik yasiyorlarsa artik.

Ilk firsatta konuyu Gokhan beye actim. Boyle olunca boyle dedim ... 'Mehmet degerli bir elemanimi kaybetmek istemem ama baska ulke diyorsun, ailem diyorsun, cocuklarin egitimi diyorsun. Bekleyelim bakalim teklifi' dedi ... Aksam eve gidince, 'oh kurtuluyorum' demis midir, bilemem ... O artik Gokhan beyin omur boyu sirri olur insallah :)

Aslinda, 'kurtar kendini bu ulkeden' de dedi, baska baska seyler de dedi ama, Turkiye'nin malum kosullari, bu biraz siyasete giriyor, bu kismi geciyorum, bir  twitten dolayi insanlarin hapis yattigi ortamda, O'nu da kendimi de yakmayim ...


No comments:

Post a Comment